Si daca e adevarat? – o poveste de iubire

Eu citesc destul de mult. Uneori imi ia doar o zi sa termin o carte, daca aceasta imi place.

Am citit carti de istorie, carti teoretice (pentru facultate), carti despre crime oribile, carti de groaza, carti de dragoste si lista poate continua la nesfarsit.

Imi plac enigmele si am citit foarte multe romane ce pot fi incadrate in colectia Mister.

Dar, rar am gasit o carte care sa ma deconecteze de la lumea reala si sa nu ma mai gandesc la nimic atceva atunci cand o citesc, o carte care sa ma faca sa ma simt un personaj.

Nu pot spune despre mine ca sunt un om fericit sau norocos, asa ca mi se intampla, mai ales in ultima vreme, lucruri urate. Cartile fac parte din bucuriile acelea mici, pe care nu ti le poate lua cineva. Asa ca, profitand de vremea de toamna din weekend am inceput sa citesc o carte cum nu am mai intalnit de mult : Si daca e adevarat… , de Marc Levy.20131014_141910 mod blog

Cartea este foarte frumoasa si plina de romantism. Te prinde si nu o mai lasi din mana pana nu o termini. De mult nu am mai citit o carte care sa ma amuze atat si care sa starneasca in mine niste sentimente atat de placute.

Umorul autorului este savuros, sunt multe scene la care razi cu lacrimi. Nu este o carte plictisitoare si nu stai tot timpul in suspans. Te relaxeaza si te face sa uiti de lumea din jur.

Autorul prezinta povestea de dragoste dintre un  arhitect si “umbra” unei doctorite aflate in coma in spital, in urma unui accident rutier.20131014_141727mod blog

Romanul lui Levy a fost ecranizat in 2005 cu ajutorul lui Steven Spielberg. Filmul se numeste Just like Heaven (Ca in Rai), in rolurile principale ii regasim pe Reese Witherspoon si  Mark Ruffalo. Am vazut si filmul, o comedie romantica draguta, dar inconparabil cu cartea.just-like-heaven-404524l

Marc Levy a scris romanul pentru fiul sau Louis, in 2000. In Romania, cartea a aparut in 2004. A aparut si o continuare a povestii, in 2005 : Te voi revedea.

Mie mi-a adus aminte de o alta carte care mi-a placut foarte mult : Labirintul Rozelor. Mai complicata ca actiune si ca fir al povestirii, dar la fel de savuroasa.

Lectura placuta!

Oana Florea

2 responses to “Si daca e adevarat? – o poveste de iubire

Leave a comment