Tu stii pe unde umbla pisoiul tau?

Dave Evans a inventat un dispozitiv ce iti “ spioneaza” pisica/pisoiul cand pleaca de acasa si traseaza apoi drumul parcurs pe hartile Google.

Gadget-ul, ce se numeste “Cat Nav”, iti monitorizeaza animalul de companie si arhiveaza traseele pe care acesta le urmeaza.

Inventia s-a nascut din dorinta lui Dave Evans de a stii pe unde umbla pisica lui.

Dispozitivul cantareste doar 15 grame si se ataseaza pe zgarda animalului, functioneaza indiferent de anotimp.

“Am vrut sa stiu de ce pisica mea nu slabeste desi am trecut-o la regim. Am observat ca zilnic pleaca de-acasa la o anumita ora. Cu dispozitivul creat de mine am observat ca Yollo are un anumit traseu, in drum primind de mancare de la vecini. ‘Cat Nav’ poate fi folosit si pentru caini. Se poate masura distanta parcursa de acestia precum si viteza”, spune inventatorul dispozitivului, Dave Evans, conform yoda.ro.

“Cat Nav” poate fi conectat la computer pentru a putea descaraca informatiile stocate. Pe Google Map poti vedea exact pe unde a umblat prietenul tau patruped.

In Marea Britanie, dispozitivul se gaseste deja in magazine, la pretul de 50 de lire sterline.

 Ai cumpara asa ceva pentru animalul tau de companie?

Florea Ioana Iulia

6 responses to “Tu stii pe unde umbla pisoiul tau?

  1. Am două pisici, pe care le ţin într-un apartament la bloc. Dacă mă enervează cu mieunatul, le scot afară pe palier. Se apucă să plângă de mama focului. Nici gând să iasă din bloc!
    Dacă aş creşte la curte vreun animal de companie (pisică ori cîine), poate ar fi de ajutor un moft ca acest aparat…

    • Eu am patru pisici, doi motani si doua pisicute, dar le cresc la tara. Unul din motani pleaca mereu de acasa, uneori lipseste mai multe zile. Chiar sunt curioasa pe unde tot umbla…

  2. Mi-ar fi prins bine pe vremea când aveam motan. Lipsea de acasă cu săptămânile şi se întorcea ca după război. Chiar aş fi fost curioasă să văd pe unde umbla… :))

Leave a comment