Tabletele mai cumparate ca desktopurile

Pentru prima oara vanzarile de tablete le vor depasi pe cele de dektopuri in 2013, conform unui studiu al International Data Corporation.

Piata tabletelor a crescut cu 78,4 % intr-un an, in anul 2012 au fost vandute peste 128 milioane de astfel de gadgeturi.

Pentru 2013 se preconizeaza o crestere de aproximativ 50%, astfel se asteapta sa fie vandute circa 190 de milioane de tablet.

Cei ce detin putin peste 58% din piata sunt gigantii Apple(43,1% din piata) si Samsung(15,1%). Microsoft este foarte departe de cele doua rivale, reusind sa vanda aproximativ 900.000 de tablet Surface.

In ceea ce priveste dispozitivele conectabile la internet (Tablete si telefoane), Samsung conduce cu 21,2 % din piata, cu doar 0,9% fata de Apple (20,3%). Vanzarile smartphone-urile din gama Galaxy au ajutat la cresterea cotei de piata.

Cu toate acestea profiturile companiei americane, Apple, sunt mai mari decat cele ale companiei coreene.

Florea Ioana Iulia

6 responses to “Tabletele mai cumparate ca desktopurile

  1. Era de asteptat sa se intample si asta.Mi-am cumparat tableta de curand si pot spune ca desi e buna,nu poate inlocui totusi un desktop.Are avantajele ei,ce e drept,dar totusi,daca ar fi sa renunt la ceva,as renunta la tableta in favoarea desktopului.

  2. Recent mi-am cumpărat tabletă şi aproape că nu mă mai despart de ea, însă atunci când redactez materiale pentru facultate sau pentru blog, prefer să utilizez PC-ul.

    • Exact.Tableta mi se pare utila atunci cand sunt pe drum, cand spatiul si timpul nu-mi permit sa am laptopul langa mine si sa-l pot utiliza. Nu cred ca poate inlocui in totalitate PC-urile.

Leave a comment